Nearly. - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Carla Sonder - WaarBenJij.nu Nearly. - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Carla Sonder - WaarBenJij.nu

Nearly.

Door: Carla Sonder

Blijf op de hoogte en volg Carla

31 Januari 2015 | Nederland, Badhoevedorp

Beste Mensen.

Het is bijna zover.
Op 17 Februari vertrek ik weer naar Kenia om daar 5 weken te vertoeven en de diverse projecten te ondersteunen.

Er is weer heel wat werk aan vooraf gegaan om deze trip voor te bereiden.

Ik ben blij om te kunnen vertellen dat het Albino project een enorme boost krijgt.
Dankzij de "Nederlandse " Afrikaanse Albino Stichting zijn er bijna 3.500 flessen zonnebrand verscheept voor mijn Albino project.
Het komt als er niets tegen zit op 7 Maart aan en dan heb ik nog genoeg tijd om te zorgen dat het op de juiste plekken terecht komt.

2 laptops en 15 usb sticks zijn er gedoneerd waarvan er 1 naar de Mobile Clinic gaat om onderweg meteen foto's en alle gegevens te kunnen verwerken.
Een prachtige donatie waarvoor dank.
De andere laptop gaat naar een nader te bepalen project.
Ik zal ter plekke bekijken wie hem het hardst nodig heeft.

Er zijn weer 4 school uniformen voor de weeskinderen van Kate gedoneerd.
De kinderen groeien en dan zijn nieuwe uniformen en schoenen meer dan welkom.

Er is een grote donatie gedaan om kinderen van te laten opereren, dit dankzij een echtpaar dat voor hun 50 jarig jubileum geld wilden hebben voor een goed doel in plaats van cadeaus.
Ik zal zorgen voor een goede besteding en we zijn al in overleg om een kind met botkanker te kunnen laten bestralen.
Als ik hierover meer definitiefs weet meld ik dit.

Een deel van het sponsorgeld zal weer besteed worden voor de groentetuin van de APDK. voor aanschaf van zaden en tuin gereedschap.

Verder een medicijnen voorraad om tijdens de Mobile Clinic te kunnen gebruiken.

Veel moois te melden dus.

Mocht u ook mee willen helpen dan kan dit door te doneren op:
NL51Rabo0337653712 t.n.v. C.Sonder o.v.v. Mombasa 2015.

Assante Carla.

  • 02 Februari 2015 - 09:34

    Jannie:

    kEEP UP THE GOOD WORK... Ik laat je zo snel mogelijk een contact persoon weten van de school for the blind in Thika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Naast mijn werk als operatie assistente wil ik iets meer betekenen voor de medemens. Mijn hart gaat uit naar gerichte hulp in Afrika, vooral om de gehandicapte kinderen een kans te geven op een beter leven.

Actief sinds 07 Feb. 2011
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 57712

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mombasa 2015.

28 Januari 2014 - 06 Maart 2014

Mombasa 2014

03 Februari 2013 - 03 Maart 2013

Operatie Mombasa 2013.

07 Oktober 2012 - 15 Oktober 2012

Bezoek A.P.D.K. Mombasa.

04 Maart 2012 - 02 April 2012

volonteren tijdens bush camps in Kenia.

Landen bezocht: