Het schiet al op. - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Carla Sonder - WaarBenJij.nu Het schiet al op. - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Carla Sonder - WaarBenJij.nu

Het schiet al op.

Door: CarlaSonder

Blijf op de hoogte en volg Carla

07 Februari 2011 | Nederland, Badhoevedorp

Nog 1 dag werken en dan ben ik vrij om me verder voor te bereiden op mijn reis naar het HETE Mombasa.
Al vele malen ben ik in Afrika geweest en de laatste keer ook mee gedaan met Bush Clinics.

Dit heeft me gegrepen en een virus kun je nu eenmaal niet makkelijk uitroeien.
Vandaar dat ik hier aan heb toegegeven.
Als operatie assistente met genoeg overuren vond ik dit een nuttige besteding en een uitdaging.

Werken ik een ziekenhuis in Mombasa en daarna nog een week Bush Clinics doen.
Dorpen die verstoken zijn van enige medische zorg, hier haal ik mijn voldoening uit om er ook werkelijk te kunnen bijdragen aan een stukje gezondheidszorg.

Ik hoop jullie via deze site mee te laten delen in mijn ervaringen.
Mijn collega's wil ik bedanken voor de vele spulletjes die ik mocht ontvangen waar de kinderen reuze blij mee zullen zijn.

Hier onder vinden jullie alvast wat foto's van mijn vorige reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Naast mijn werk als operatie assistente wil ik iets meer betekenen voor de medemens. Mijn hart gaat uit naar gerichte hulp in Afrika, vooral om de gehandicapte kinderen een kans te geven op een beter leven.

Actief sinds 07 Feb. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 57759

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mombasa 2015.

28 Januari 2014 - 06 Maart 2014

Mombasa 2014

03 Februari 2013 - 03 Maart 2013

Operatie Mombasa 2013.

07 Oktober 2012 - 15 Oktober 2012

Bezoek A.P.D.K. Mombasa.

04 Maart 2012 - 02 April 2012

volonteren tijdens bush camps in Kenia.

Landen bezocht: