Bedankbrief A.P.D.K. - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Carla Sonder - WaarBenJij.nu Bedankbrief A.P.D.K. - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Carla Sonder - WaarBenJij.nu

Bedankbrief A.P.D.K.

Door: CarlaSonder

Blijf op de hoogte en volg Carla

14 April 2012 | Kenia, Mombassa

Beste mede reizigers,

Ja, dat waren jullie wel een beetje door alle weblogs die ik plaatste en die door velen van jullie OPGESLURPT werden,alsof je er bij was.

Het kostte me soms menig zweetdruppel om het op de juiste manier te verwoorden.

De reacties na mijn thuiskomst waren enorm, ik had door al mijn verhalen te vertellen al weer zin om te gaan.


Ik wil jullie mededelen dat ik vandaag het laatste geldbedrag van 275,- euro heb overgemaakt en tevens nog een geld bedrag van Hermien, zodat er nog een Special Seat kan worden aangeschaft en de schisis kinderen kunnen worden geopereerd.


Hieronder een dank brief van de A.P.D.K.


30 th March 2012.
A.P.D.K. Mombasa.



Dear Carla,


We bring you greetings and trust that this letter finds you well.

We are grateful for your support that you have given and more so being part of the Mobile Clinic team.
Your efforts to make a difference in the lives of children living with a disability are making an impact in all the aspects of lives of the children.

Once again thank you for partnering with us as we endeavor to give a new lease of hope and especially with the now you have paid for the special Seats, for children with a cerebral Palsy,and the lot of medicines and the food for the families you bought.


May the Almighty God bless you and your family and sponsors mightly.


Kind regards.


Yours faithfully,

Leah Mwachari(Mrs)
Project Administrator.
APDK REHABILITATION CLINIC.


Jullie begrijpen het al,volgend jaar klop ik weer bij jullie aan om er wederom een succes van te maken.
Nogmaals dank.


Lieve groet Carla.



  • 16 April 2012 - 08:22

    CISCA:

    Hoi Carla,

    Bedankt voor je laatste mail.
    Jullie hebben er goed werk verricht.
    Daar put je weer nieuwe energie en inspiratie uit.
    Volgend jaar kun je met eigen ogen de verbeteringen aanschouwen.

    Liefs,
    C&A.

  • 16 April 2012 - 10:29

    Jenny:

    Vooruit dan maar...je mag weer bij me aankloppen de eerstvolgende keer dat je gaat....

  • 17 April 2012 - 06:38

    Suze:

    Hoi Carla,

    Gaarne tot wederdienst bereid! Fantastisch wat jullie allemaal hebben bewerkstelligd.

    Groet, Suze

  • 08 Mei 2012 - 20:48

    Christine Carstens:

    Hoi Carla,
    Leuk, dat we je konden volgen en dat je een goede tijd gehad hebt in kenia.
    Ook ok om nu weer hier te zijn? Gr Christine CarstensWAN avl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Naast mijn werk als operatie assistente wil ik iets meer betekenen voor de medemens. Mijn hart gaat uit naar gerichte hulp in Afrika, vooral om de gehandicapte kinderen een kans te geven op een beter leven.

Actief sinds 07 Feb. 2011
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 57797

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mombasa 2015.

28 Januari 2014 - 06 Maart 2014

Mombasa 2014

03 Februari 2013 - 03 Maart 2013

Operatie Mombasa 2013.

07 Oktober 2012 - 15 Oktober 2012

Bezoek A.P.D.K. Mombasa.

04 Maart 2012 - 02 April 2012

volonteren tijdens bush camps in Kenia.

Landen bezocht: