Eerste week bush camp, deel 1 - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Carla Sonder - WaarBenJij.nu Eerste week bush camp, deel 1 - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Carla Sonder - WaarBenJij.nu

Eerste week bush camp, deel 1

Door: CarlaSonder

Blijf op de hoogte en volg Carla

14 Maart 2012 | Kenia, Mombassa

Dag Allemaal,

En jullie maar denken dat we het zwaar hebben he?

De bijgestuurde foto lijkt wel alsof we op safari zijn.

Dit was echt geluk onderweg.

Het is HEET, STOFFIG, en mijn enkels klotsen 's avonds over mijn schoenen.

Maar.... het is zo mooi om te doen, de meest rare gevallen al meegemaakt, te veel om nu te vertellen.

Uitgebreid verslag volgt het weekend.

  • 14 Maart 2012 - 18:29

    Patricia:

    Hoi Carla, ik ben weer onder de indruk van jullie! Zet 'm op! veel liefs, Patricia

  • 15 Maart 2012 - 06:17

    Marcel:

    Ha die Carla,

    Toch wel heftig die warmte. Geniet van de natuur zou ik zo zeggen.


  • 15 Maart 2012 - 07:49

    Susan Van Oerle:

    Wat hebben jullie al veel gedaan in zo een korte tijd! Ik vind het bewonderenswaardig! En wat ontzettend mooi dat jullie (als cadeautje!) die olifanten van zo dichtbij in het wild hebben kunnen zien! Nog heel veel succes! Knuffel van Suus!

  • 15 Maart 2012 - 23:41

    Jenny:

    Hi Carla, niet te veel foto's van jou in pareo op strand laten zien, hoor! Anders denken we nog dat jullie van een heerlijke vakantie in een tropisch paradijs genieten..
    Ondanks de hitte en het vroege opstaan ben ik best jaloers op wat jullie daar allemaal doen en bereikt hebben. Wat een heerlijk gevoel moet dat geven, dat je dat kan doen voor anderen met zo weinig middelen.
    Groetjes, Jenny

  • 16 Maart 2012 - 08:36

    Deborah:

    Wat een mooi plaatje! Goed om te lezen dat het allemaal prima gaat daar!

    Liefs Deb

  • 16 Maart 2012 - 12:43

    Suze:

    Hi Carla,

    Olifanten brengen geluk, dat weet je. Heel veel plezier en geniet van al het moois daar. Ben een heel klein beetje jaloers!

    Fijn weekend, Suze


  • 22 Maart 2012 - 12:00

    Ellen Van Anrooij:

    Wauw....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Naast mijn werk als operatie assistente wil ik iets meer betekenen voor de medemens. Mijn hart gaat uit naar gerichte hulp in Afrika, vooral om de gehandicapte kinderen een kans te geven op een beter leven.

Actief sinds 07 Feb. 2011
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 57795

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 23 Maart 2015

Mombasa 2015.

28 Januari 2014 - 06 Maart 2014

Mombasa 2014

03 Februari 2013 - 03 Maart 2013

Operatie Mombasa 2013.

07 Oktober 2012 - 15 Oktober 2012

Bezoek A.P.D.K. Mombasa.

04 Maart 2012 - 02 April 2012

volonteren tijdens bush camps in Kenia.

Landen bezocht: