Nog 1 dag - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Carla Sonder - WaarBenJij.nu Nog 1 dag - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Carla Sonder - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag

Door: CarlaSonder

Blijf op de hoogte en volg Carla

02 Maart 2012 | Nederland, Badhoevedorp

Dag Allemaal,

Nog 1 dag en dan vertrek ik zondag ochtend om 7.00 uur samen met Hermien richting Kenia.

De kinderen, volwassenen en o.k collega's in Mombasa en omgeving zullen jullie dankbaar zijn voor de sponsoring die zo goed op gang is gekomen.

Er is al een bedrag binnen van 1800 euro, mits de beloofde bedragen nog gestort worden, een geweldig groot geschenk!!

Ook de vele knuffels, speeltjes, potloden, kleurboeken en banden plaksetjes zullen hun weg vinden daar waar nodig is.

Vanuit de o.k in Lelystad is een mooie set orthopedisch instrumentarium meegegeven, komt zeker goed terecht in het Coast General Hospital, evenals de vele spatbrillen,katheters, hechtingen en meer die vanuit het A.V.L. komen.

Ik zal jullie uitgebreid op de hoogte houden middels de weblogs die er weer komen.

Groet en tot horens,

Carla.

• 03 Maart 2012 - 15:30

Deborah:

Hoi Carla,

Wat gaat het toch weer snel...morgen zit je al in het vliegtuig!! Met een groot geldbedrag en een hoop spullen! Helemaal super...beter kan het niet. Hopelijk krijg je van de vliegmaatschappij ook een meevallertje....

Hele goede reis alvast en ik ga je volgen op je site!

Liefs Deborah

Carla

Naast mijn werk als operatie assistente wil ik iets meer betekenen voor de medemens. Mijn hart gaat uit naar gerichte hulp in Afrika, vooral om de gehandicapte kinderen een kans te geven op een beter leven.

Actief sinds 07 Feb. 2011